Minyak 1001 guna -100% halal dan semulajadi

Tajuk*:

Minyak 1001 guna -100% halal dan semulajadi

Kategori*: Produk
Harga*: Rm 35.00
Url Website/Blog/Pages/Group: http://rahsiamuscare.blogspot.com/
Nama*: Zon Family Bahagia
Emel Anda*: sulie2000@yahoo.com
Gambar Produk*:
https://1a6769ee5b3acb3c60f9-82c33f5abbf70ea5f6ae24eb63aee1a1.ssl.cf2.rackcdn.com/597709/9H7BRhUr/IMG_20140702_134015.jpg
Isi Iklan: Raya dah makin dekat, ada yang dah buat persiapan barang2 untuk
dibawa balik kampung dan dibawa semasa beraya. Bagi keluarga yang besar,
memang banyak barang yang perlu dibawa. Untuk baby, perlu bawa minyak telon,
susu dan pampers bagai, untuk anak-anak yang selalu batuk, demam atau
selsema, perlu bawak ubat demam, ubat batuk. Kalau nanti anak sakit perut
sebab makan ketupat, rendang, kuih raya, nasi minyak, nasi dagang, macam
mana??? humm..kena carik ubat sakit perut atau minyak angin pulak..
Bagi kakak-kakaknya pula, dibuatnya tetiba kena period pain plak..ah
sudah...hari raya susah nak carik kedai bukak..kena cari pain killer
plak..jerawat lagi tumbuh sebab hormon dah tak stabil masa tu, leceh plak
nak bawak ubat jerawat.
Abang-abang pula kena standby juga ubat kot-kot pening kepala banyak sangat
makan dan berjalan nanti..yerlah cuaca pun agak panas sekarang kan..
Mak/Ayah/Datuk/Nenek nanti dah banyak jalan melawat saudara mara tu mulalah
sakit kaki, lenguh badan dan kebas-kebas. Masuk pulak segala makanan yang
bercampur baur, ada toksid, ada gas...huh...perut sure ada yang meragam..nak
kena bawa minyak urut, minyak angin plak..kot2 ada masa blehlah urut sket
anggota badan yang lenguh tu..Banyak jalan, tumit kaki pun merekah, dah tak
cantik lagi..huhuhu...nak kena bawak krim pulak nih..
Ibu mengandung??? sure kena standby minyak angin pulak...
Aduih...banyak betul ubat nak kena bawak..nak kena beli...duit lagi..
TAPI JANGAN RISAU

Dengan adanya Muscare Aroma, TAK PERLU PIKIR lagi semua ni. Hanya bawa
sebotol Muscare Aroma dalam handbag mama, semua orang boleh guna untuk semua
perkara di atas...hanya sapu dan sedut aroma sahaja..Insya Allah..
~setiap satu dalam 44 herbanya mempunyai penawar semua
~pati bunga2annya menenangkan fikiran
~konsep terapi tenaga: merawat sel punca sakit
~100% halal, semulajadi, keluaran bumiputera

Lagi satu, duit pun jimat kan...beli satu minyak 1001 guna ni sahaja, tak
payah membazir beli macam2 ubat..ringan pun ringan beg mama nanti..

So TUNGGU APA LAGI? TAK NAK JIMAT?????? TAK NAK RINGAN ??? TAK NAK MUDAH
?????

PM @
SMS/whatsapp/wechat 0139270703 sebelum raya sampai ok!



Posted By Advertiser Zon Family Bahagia at 04.37pm 16/07/2014

0 comments: