PROMOSI BEDAK ARAB/KOKURYU SUPER SUMMER CAKE

Tajuk Iklan :*:

PROMOSI BEDAK ARAB/KOKURYU SUPER SUMMER CAKE

Kategori :*: Perniagaan Online
Harga :*: Rm 50.00
Homepage/Website/Blog :: https://www.facebook.com/NurIzzahSafie
Nama :*: Izzah
Email Anda : *: nur.izzah89@gmail.com
Gambar Iklan :*: 2012-12-19 12.50.06.jpg
Isi :: >PROMOSI HUJUNG TAHUN!!!
Hot selling skrg..jom beli BEDAK ARAB dengan harga promosi RM50 SAHAJA!!
murah kan?? cepat2 promosi sah sehingga 31/12/12 shj.(slps tu akan dijual
dgn harga asal RM55)
berminat bleh PM kat FB saya: https://www.facebook.com/NurIzzahSafie

KEISTIMEWAAN BEDAK ARAB:
1) 3 in 1 makeup powder,moisturizers,foundation.
(xperlu pakai apa2 krim lg cukup dgn bedak ni aje.)
2) mengikut aliran darah kita, tak kira berkulit cerah,gelap,putih n
sebagainye.
So, sesiapa pun boleh pakai.
3) kulit akan kelihatan kemas sepanjang hari….
makin berpeluh bedak ini menghasilkan hasil yg sgt cantik….
4) tak melekat pada tudung atau tisu jika berpeluh,kena hujan,
basah atau terkena air, sebab ianya natural terus meresap ke kulit.
5) lebih tahan lama n jimat dari bedak biasa
6) tahan selama 8 jam
Dah la jimat masa...
Xpayah pakai Pelembab + Foundation dah. 3 in 1 tau!
Jimat duit pulak tu bulan-bulan!

BERAT : 50G (tahan sehingga 5-8 bulan bergantung pada pemakaian)


Posted By Advertiser izzah at 11.03pm 26/12/2012

0 comments: